اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۲۵۵

پرسپولیس بدون طارمی هم پرسپولیس است

پرسپولیس بدون طارمی هم پرسپولیس است
اینکه برانکو می‌گوید بدون طارمی و نوراللهی هم صدرنشین و قهرمان لیگ هستیم معنا دارد.
۱۷:۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

اینکه برانکو می‌گوید بدون طارمی و نوراللهی هم صدرنشین و قهرمان لیگ هستیم معنا دارد. برانکو می‌خواهد بگوید تیمش به شخص خاصی وابسته نیست و بدون آقای گل دو فصل گذشته لیگ هم می‌تواند قهرمانی‌اش را تکرار کند. این یعنی من تیم خوبی ساخته‌ام و نمی‌خواهم ناز کسی را بکشم.

 

طارمی اما باید تکلیف خودش را روشن کند. او که در ماجرای ریزاسپور نشان داد خیلی منطقی نیست باید انگیزه‌اش را برای حضور در پرسپولیس حفظ کند و البته بداند که اگر اسم بزرگ پرسپولیس نبود او اصلاً «مهدی طارمی» نمی‌شد.

 

طارمی حتماً بازی‌های اروپایی را می‌بیند و متوجه می‌شود که امثال رونالدو و مسی هر چه بیشتر توپ طلا می‌گیرند با انگیزه‌تر می‌شوند. او البته قاعدتاً برای جام جهانی کلی انگیزه دارد ولی باید تکلیفش را با پرسپولیس هم روشن و تا روزی که هست با تمام وجود بازی کند. طارمی در 3، 4 سال اول فوتبالش خیلی خوب پیشرفت کرد و به تیم ملی هم رسید اما بخش اعظم محرومیت ۴ ماهه او تقصیر خودش بود و حالا همه انتظار دارند تا روزی که پیراهن پرسپولیس را بر تن دارد با تمام وجود بازی و محرومیت ۴ ماهه‌اش را جبران کند.

 

البته اگر برانکو به هر دلیلی (مثلاً آمادگی علیپور) به طارمی بازی ندهد نمی‌توان به او خرده گرفت چون همان‌طور که خودش گفت پرسپولیس بدون او هم پرسپولیس است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین